Polityka zwrotów i reklamacji
Aby zwrócić zamówiony produkt albo wnieść reklamację, należy postępować zgodnie z wytycznymi
Zwrotu
1. Zwrot zakupionego towaru jest możliwy do 14 dni od daty otrzymania zamówionego produktu. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Klient, który także odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
2. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony towar, należy wydrukować, wypełnić i podpisać formularz zwrotu i przesłać skan na e-mail: info@bonitalia.pl lub oryginał wraz ze zwracanym produktem/produktami na adres: AlfaMedial|Os. Bohaterów Września 79a/16|31-621 Kraków.
3. Do paczki/przesyłki z podpisanym formularzem i zwracanym produktem/produktami należy dołączyć paragon lub fakturę – jeśli jest dostępna.
4. Zwracany towar powinien być:
a. zapakowany w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie,
b. przesłany za pośrednictwem firmy kurierskiej lub przesyłką Poczty Polskiej; tylko i wyłącznie na ww. adres siedziby firmy lub wskazany w korespondencji zwrotnej .
5. Przesyłki za pobraniem – nie będą odbierane.
6. Zwrot środków, czyli kwota za towar + kwota za najtańszą dostępną w Sklepie przesyłkę, będzie realizowany w ciągu 14 dni od daty odebrania zawracanego towaru przez Obsługę.
7. Zwracany towar nie powinien posiadać jakichkolwiek uszkodzeń lub oznak użytkowania i musi być kompletny.
8. Jeśli kompletnie uzupełnione oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz z zachowaniem terminu zostanie przesłane na właściwy e-mail, to Sklep zwraca poniesione przez Użytkownika koszty, z wyjątkiem sytuacji, jeśli Użytkownik wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy, zwykle oferowany przez Sklep, wówczas kwota zwrotu, to kwota za towar, powiększona o różnicę między najtańszym oferowanym przez Sklep sposobem dostarczenia zamówionego Towaru, a wybranym przez Użytkownika.
9. Generalnie nie można zwrócić produktów, które były gratisami lub były dodatkami do innych produktów, nie można zwrócić voucherów oraz kart podarunkowych.
Reklamacji
1. W celu złożenia reklamacji, należy: wydrukować, wypełnić i podpisać formularz zwrotu, a następnie przesłać skan na e-mail: info@bonitalia.pl.
2. Po przesłaniu Formularza reklamacji, Obsługa sklepu skontaktuje się mailowo z Klientem i w zależności od oczekiwań Klienta, może poprosić o:
a. uzupełnienie dokumentacji poprzez przesłanie zdjęć,
b. przesłanie reklamowanego towaru wraz dowodem zakupu. Produkt powinien być właściwie zapakowany, w sposób zapewniający odpowiednią ochronę podczas transportu.
3. Formularz reklamacyjny, należy wypełnić i podpisać, a następnie przesłać na adres: AlfaMedial|Os. Bohaterów Września 79a/16|31-621 Kraków.
4. Koszty związane z przesyłką Formularza reklamacyjnego ponosi Klient i nie podlegają zwrotowi.
5. Koszt przesyłki reklamowanego towaru ponosi Klient. Jeśli reklamacja zostanie uznana za zasadną, to Sklep zwróci koszty poniesione przez Klienta. Należy zachować dokument (paragon/faktura) potwierdzający kwotę poniesionych kosztów związanych z przesłaniem reklamowanego produktu, który został wystawiony przez usługodawcę/firmę kurierską.
6. Reklamowany produkt/towar, można wymienić, wtenczas postępowanie jest następujące; po przesłaniu reklamowanego produktu, w momencie stwierdzenia wady produktu, która powstała bez winy Klienta, zostaje przesłany taki sam lub podobny produkt, a wszystkie koszty związane z przesyłką ponosi Sklep.
7. Generalnie nie można zwrócić produktów, które były gratisami lub były dodatkami do innych produktów, nie można zwrócić voucherów oraz kart podarunkowych.